Thursday, 14 March 2013

Doa mencari barang yang hilang

Assalamualaikum
Dear Love & Colourful Life blog ,

# mood sedih sangat. Diselubungi kesedihan umpama hilang arah.

Mana pendrive kesayangan aku menghilang ni? . Ya Allah dah lah banyak gila folder, gambar-gambar kenangan dengan kawan-kawan, family, sedara mara .. dan gambar kenangan aku dan dia. Luluhnya hati bila cari pendrive tu, tapi tak de?

Ya, memang kenangan akan terpahat di minda. Tapi? Aku juga memerlukannya untuk mengenang dan melihat semula kenangan itu.

" Hanya Pada-Mu aku berserah. Ya Allah, meskipun hamba telah banyak memohon doa kepada-MU, kali ini dengan hati yang berduka lara. Hanya Pada-Mu hamba bermohon, kau ketemukan lah daku semula dengan barang kepunyaanku itu Ya Allah. Sesungguhnya, barang itu adalah pemberian dari-Mu dan limpah kurnia-Mu Ya Allah.

Engkau terangkanlah mata dan hatiku untuk aku dapat mencarinya semula. barang tersebut amat penting dan bermakna bagiku. Engkau kabulkan lah doaku ini. Amin "

 kredit to : islamituindah

2 comments:

Nana Liena said...

moga dapat jumpa pendrive tu cepat ya.. :) thanks share doa ni..huhu..

Love and Colourful life said...

@Nana Liena harap-harap jugak macam tu. amin.. uhh .. sama-sama