Thursday 7 March 2013

Cinta : 10 TANDA ANDA SUKA SESEORANG

Assalamualaikum
Dear Love & Colourful Life blog ,

Ngeee .... *senyuman diberikan terlebih dahulu ye, kerana kita sedang berbicara soal .. cinta. Grr .. -.-" *perlu ke? . Oklah.

Bilalahh .. aku nak update post baru aku dekat blog lama aku tuu .. blog lama dah semakin terabai.. aku makin suka update dekat blog baru ni pulakkk .. haha.. takde mende akun aku update dekat blog lama tuu .. ?

Aku terjumpa benda alah ni dekat facebook. Tertarik pulak, aku copy sikit. Lagipin, admin page tu galakkan orang lain share. Lagi-lagi blogger sebab dekat google je orang cari maklumat. Wakakakaka.. *akulah tu .
10 TANDA ANDA SUKA SESEORANG :

Sepuluh : Rasa malu bila bercakap dengan dia. *ok. Aku dah terkena dah penyakit ni . Bukan malu je ? Sampai tangan aku terketar-ketar pun ada. Tak caya ? Boleh baca entri ni sampai habis.

 
                               
                        Sembilan : Anda perasan anda tersenyum bila bercakap dengannya *ok, fine. Memang selalu aku dapat penyakit ni.
 
 
Lapan : Kalau terlihat dia, tak nampk orang lain. *Haha, kalau dah nampak dia , kita pandangggggg je dia sampai dia hilang dari pandangan kita. Memang kita tak pandang orang lain.
 
                                 
                      Enam : Sentiasa teringat dia*grrr .. memang pun. Sampai naik  gila aku dibuatnya !
 
 
Lima : Happy bila bercakap dengannya*Bukan happy je? Tapi, dah terlebih happy. Macam orang syok sendiri pulak bila terlebih happy ni. -.-"
 
 
                                        
                                        Empat : Akan cuba sedaya upaya untuk berhubung dengannya*betul ! betul ! Aku akan cuba .. ! Macam-macam cara aku cuba. termasuk tolong dia semak penempatan PLKN 10/2013. Ekekkeke.. Tapi, aku ikhlas tau nak tolong dia. Sebab aku tau dia busy. Cehh.. tau-tau je..
 
 
 
Tiga : Apabila terbaca post ini, anda teringatkan dia*itu sudah semestinyaaaa... time baca post ni hampir 99% dalam fikiran aku ada dia. Walaupun kejap lagi aku kena pergi kerja dan sekarang aku still tak bersiap lagi. Arghhh.. malasnyaaa ...
 
                                                                  
 
                                                Dua : Sedang asyik memikirkannya sampai tak perasan nombor tujuh tak ada dalam senarai*ok. Masa first time aku baca, Aku tertipu. Memang aku scroll balik, aku tengok.. laa ..? takde ..? -.-" grrr ..
 
 
 
Satu : Anda tergelak lepas check memang tak ada*Memang pongggg !