Monday 25 March 2013

Bubur nasi

Assalamualaikum
Dear Love & Colourful Life blog ,

 * Bagi aku, ni lawak la .

Mama kerja syif pagi. Aku lah yang harus take care of all semua pasai family aku . 
Anak sulung kan ?? Hari ni just masak bubur nasi sebab tak tau nak masak menu ape dah ? Buntu .
*ok, alasan je semua tu. padahal malas sikit?? haha.
 

Semalam dah masak macam-macam ~
Lagipun adik-adik request nak bubur, masak ajelah . Jadi kakak mithali hari ni ..

Petang tadi, abah amek bubur dalam periuk. Duduk sebelah aku . Then, he say ,

" Haiihh .. macam ni lah orang tua takde gigi . Menu dia, makan bubur ~ "     -_-"

Abah cakap dengan penuh emosi ..

Aku pandang abah, abah sengih-sengih jaa pandang aku .. aku pun sengih-sengih je pandang abah balik.
 

Haha.. ? Abah ni . rilek la . hari ni je makan bubur. Esok akak masak menu lain ek ? Jangan marah tau ~

No comments: