Tuesday, 26 March 2013

Blog problem *jangan buat kiter susah hati aaaaa ...

Assalamualaikum
Dear Love & Colourful Life blog ,

Apela masalahh dengan blog ni ?? Dah berduyun-duyun entri yang aku dah taip n publish .. tapi ?? Title dekat bloglist blog orang yang letak blog aku dekat bloglist diorang , still tajuk 
" Terketaq lutut nih! " padahal .. dah banyak dah yang aku dah post??

Semua benda aku tak amik lagi. Termasuk result . Busy lah ..
-  Buat aku sedih laa .. 
-  usaha aku
-  Rindu nenek
-  Alhamdulillah. Amin ! 
-  Buzzer Beat Soundtrack | Ost Buzzer Beat - Ichibu to Zenbu - B'z
-  Buzzer Beat ( Drama Jepun ) Episod 1 - 11 | Full Episode
-  Bubur nasi 

See ? dah banyak dah ? Tapi kenapa dalam bloglist orang yang letak my blog, title tu taknak bergerak ke tajuk lain ??
Dah takde terketaq lutut dah haiihhh .. dah habeh dah .

Grr .. ape  masalahnye pun aku tak tau? Anyone ?? Pleaseee ??

Dear Love & Colourful Life blog ,

please jangan buat perangai macam ni . buat kiter susah hati aaaaa ..... *nak nangis .


4 comments:

Maherah Al Yahya said...

tu lar bila saya tgk kt blog saya , saya tgk awk x update lg so saya x mlawt la sini. tp bila sy betul mlwt bru la sy bca entri baru

Love and Colourful life said...

oohh .. tula. macam mana nak buat . haihhh ..

Nana Liena said...

maybe sebab ada maslah dengan setting tarikh kot..sbb kalau kita diletak dlm bloglist..kalau kita publish new entry nama blog akan naik..huhu

Love and Colourful life said...

@Nana Liena dah buat dah . tapi tak boleh .. sedih ..