Thursday 21 February 2013

Busuk la stokin kauuu ...

Assalamualaikum...
Dear Love & Colourful Life blog ,

Catatan lama: 23 September 2011

Datang ke sekolah. Ingatkan Mamat tuh tak datang? Aiyy .. datang pulak? tapi, dia tak masuk kelas. Ponteng .. Macam sekolah bapak dia je? Suka hati dia je nak masuk kelas ke tak nak? Bila dah masuk, buat hal pulak?

Lepas rehat, kitorang ajak cikgu belajar dekat PSS ( Library ).. tapi, bila dah sampai.. haha .. buat hal masing-masing . Ada yang study, ada yang main-main je. Ada yang duduk atas lantai, ada yang duduk di sebalik rak-rak buku sebab nak amik angiin air cond .. haha ..

Mamat datang dekat tempat aku duduk dengan Min & Mus. Bila dia datang je, tibe-tiba bau " something" ?? Eiuu ... bau stokin. haha .. berapa lama tak basuh ni??  Smeut *oppss, semut . pun boleh mati disebabkan terlebih sedut gas busuk yang berpunca daripada stokin dia tuu ..

Haih ! Dah tu? Tak mengaku pulak?
Aku, Min dengan Mus ... ketawa terbahak-bahak sebab gelakkan dia . Mamat tak puas hati, dia bukak stokin tu.. dia bau .. *Eiuu .. dia tak puas hati lagi? Dia suruh Azmi bau pulak? haha .. Azmi pun lari .

Rasa bahagia bila dapat ketawakan dia. Sampai sakitperut aku sebab banyak ssangat gelakkan dia. Bila dia tak tahan kena gelak dengan kitorang, dia bertindak dengan mengeluarkan senjatanya ! Dia melibas aku dengan stokin busuk dia tuu .. OMG ~

haha .. Aku gelak besar je .. tau pun malu . Tula, buli orang lagi.

No comments: