Friday 22 February 2013

Toi - Rindu pengubat Luka

Assalamualaikum...
Dear Love & Colourful Life blog ,

Pertama kali dengar ..
terasa rentaknya ada menghiburkan hatiku yang berduka lara.
Pabila dihayati betul-betul liriknya ..

Baru aku faham ..
Kisah yang dibayangkan melalui lirik tersebut lebih kurang samanya dengan kisah dalam kehidupan aku yang tak berapa nak fofulerr sangat tuuu .. Memang sedih . Tapi .. inilah kehidupan yang harus kita tempuhi ..

Jujur aku cakap .. aku suka dengan lagu ni .. ada terasa tenangnya.

enjoy it .

credit to . TheHanaluluy - youtube

Lirik Toi - Rindu Pengubat Luka .. Ost Kerana Sarah ( Azalea TV3 )

Seringkali ku terkenang
saat kau tersenyum
lalu memandangku

Tapi kini pabila kau tiada di sisi
ku terdampar layu
beralunan sepi
Melayang-layangku dihembus bayumu

Tak ku ulangi
kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu

Berilah ku ruang
Perbaiki diriku
Aku merayu
Kembali padaku
Rindu pengubat luka.

Ku masih memerlukan belaian kasih
dan tawa mesramu .
Kau seret ku ke dalam rongga hatimu
Salut kerinduan
Menggamit menusuk di kalbuku

Terangi hidupku dengan cahayamu

Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku mengguris hatimu
Berilah ku ruang
Perbaiki diriku
Aku merayu
Kembali padaku
Rindu pengubat luka


Walau ku dilupakan
namun jangan kau lupakan detik bersama ..

Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku mengguris hatimu
Berilah ku ruang
Perbaiki diriku
Aku merayu
Kembali padaku
Rindu pengubat luka


Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku mengguris hatimu
Berilah ku ruang
Perbaiki diriku
Aku merayu
Kembali padaku
Rindu pengubat luka


No comments: