Saturday 23 February 2013

Good luck, awak

Assalamualaikum...
Dear Love & Colourful Life  blog ,

Catatan lama : 05 November 2012

Wahh ! Nervous ! Nervous ! Ya Allah ~
OMG ~ OMG ~ OMG ~ *ayat Lisa Surihani dalam Istanbul Aku Datang..

First day of SPM. Macam tak percaya je? Hm .. boleh ke aku buat mama dengan abah gembira? Mapukah aku?
Lepas hantar Ajim ke sekolah, aku terus ke sekolah. Naik motor .. lesen baru je P baru je dapat bulan 5 lepas. Nak amek lesen pun sampai cirit aku dibuatnya ! Mana tak nya? Aku ni, kalau dah nervous + stress bila fikirkan sesuatu perkara tu .. mulalah aku sakit perut .. Grrr ..

Bila dah parking motor tuu .. pergi dekat Min, dia tengah kunci motor.
Ternampak pulak, Faiz ada dekat motor dia, dengan kawan-kawan dia yang lain. *mata aku ni asyik pandang diaaa je?

Hati aku  ni.. nak tegur dia, tapi .. once again. Tak terluah ? Suara tersekat dekat kerongkong. *Telan air liur jela . Tetibe ~ Faiz panggil aku. 
"Rabiatul  ~"
 Awww .. suara itu .. seperti aku pernah dengar sebelum ini? Suara yang dapat memikat hatiku kepada orangnya .. Crush aku .. Wahhh .. automatik aku pandang dia. Dia cakap
..
"Good luck .. "
Aku pulak? Mula-mula agak terkedu jugak? Tak sangaka dia akan tegur ? Tapi, yang penting .. hati ni berbuunga riang seperti berlari di taman yang penuh dengan bunga-bunga. Entah dari mana datang kekuatann untuk bersuara, Dengan mesra penuh senyuman manisku.. aku kata . 
" Ok, good luck jugak! " 
  Muahahahaha ..eh ? dah boleh keluar pulak suara ni? dalam hati ni dah bergembiraaaa sangat dah .. Alhamdulillah .. 
dia tegur aku ..   

No comments: